Jax Jones weet hoe je een debuutalbum in de (super)markt zet

Jax Jones weet hoe je een debuutalbum in de (super)markt zet

Met een wereldhit als ‘You Don’t Know Me’ op zijn conto en de hoeveelheid streams die hij al op zijn naam heeft staan, zou je denken dat Jax Jones zijn debuutalbum al jaren geleden uitbracht. Niets is minder waar, want nu verschijnt zijn eerste complete album ‘Snacks (Supersize)’.

Voor de nummers op het album werkte de succesvolle Engelse producer samen met diverse artiesten, waaronder Elle Henderson (‘This Is Real’), Demi Lovato (‘Instruction’), Martin Solveig (‘All Day And Night’) en Years & Years (‘Play’). Aan ‘Harder’, die vorige week nog Dance Smash was op 538, werkte Jax samen met Bebe Rexha. En voor het vorige week uitgekomen ‘Jacques’ zijn de zangkwaliteiten van de Zweedse Tove Lo aangewend.

Voor iedere track op ‘Snacks (Supersize)’ is er in de visuele vormgeving gekozen voor verpakkingen van producten. Die hebben stuk voor stuk wel erg veel weg van bekende merken die je tegen kan komen in elke supermarkt, zoals cornflakes, hot sauce of winegums. Jax schroomt dan ook niet om ze zelf in een state of the art commercial aan te prijzen.

 


Geef je reactie

x